تصور می‌کنید استراتژی موفقی دارید، اما آیا واقعاً اینگونه است؟ معمولاً ایده‌ها و برنامه‌های زیادی برای رسیدن به استراتژی در ذهن یا روی کاغذ دارید، اما بسیاری از این ایده‌ها و اقدامات با هم در تضادند. برای دستیابی به استراتژی مناسب باید بزرگ باشید یا سریع؟ باید اقیانوس آبی خلق کنید یا انطباقی عمل کنید؟ باید به دنبال بازی برد باشید یا دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را از ذهنتان پاک کنید؟

در محیط کسب‌وکاری که هرروز با سرعت بیشتری تغییر می‌کند و پیچیده‌تر و نامطمئن‌تر می‌شود، هیچگاه انتخاب رویکرد مناسب به استراتژی تا این اندازه مهم یا دشوار نبوده است. ریوز، هانِس و سینها از گروه مشاورۀ بوستون در این کتاب روش آزمایش‌شده‌ای برای تصمیم‌گیری دربارۀ رویکرد بهینه به استراتژی پیشنهاد می‌دهند.


دسته: مدیریت استراتژیک

معرفی کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی

 

عنوان انگلیسی کتابYour Strategy Needs a Strategy
نویسندهجانمجایا سینها, مارتین ریوز, نات هانس
مترجمسید حسین جلالی
تاریخ انتشارزمستان 96
نوبت چاپسوم
تعداد صفحات328
قطعرقعی
شابک978-600-7677-18-6
طراح جلدمجید زارع
صفحه آراداریوش گل سرخی